Balett!

Jag tänkte blogga om något jag aldrig trodde att jag skulle blogga om. Dans! Eller roliga tankar kring det snarare. Det började med att jag småpratade med min kollega som berättade att hon skulle dansa balett efter jobbet. "Du borde följa med någon gång!"
 
Egentligen skulle jag kunna avsluta inlägget här och bara låta er ha roligt åt tanken. För det har jag haft! Eller så låtsas ni bara att ni har roligt när ni egentligen är avundsjuka för att ni inte skulle se lika snygga ut som jag. Bara attt erkänna!
 
Eftersom min hjärna är ganska frisk så började jag fundera över hur man kunde kombinera dans med mitt arbete. inte dansa på jobbet alltså utan ha med jobbet i dansen. För det vill man ju. Men vet dock inte hur.
 
Att dansa med knivar känns uteslutet. Då ser jag bara ut som en mördare och blir inspärrad. Jag tror man skulle se lätt galen ut om man kombinerar de två.
 
Jag kan ju allti dansa i mina arbetskläder. Men då börjar det likna en musikal eller något. Då kräver det en handling och sång och nej tack.
 
Eventuellt om jag klär ut mig till en någon köttdetalj. Eller en kyckling. Det skulle inte heller se galet ut.
 
Ett eventuellt alternativ är förstås att jag är för bra direkt så alla andra slutar för att de känner att de aldrig kommer nå upp till min mivå och skönhet. 
 
Det är ju väldigt troligt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kollegan

Inbjudan står fortfarande kvar, fast du får gärna lämna knivarna hemma. ;-) Hoppas provet gick bra idag!!

2014-10-07 @ 19:05:59
Postat av: Kollegan

Lämna knivarna på jobbet menar jag ju, att smuggla med dem hem vill jag inte uppmuntra till...

2014-10-07 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0