Seriöst!

Nu har jag  så extremt många saker i skallen så jag blir på gränsen till knäpp, förutsättningarna för att skriva ett kul inlägg har ju varit bättre. Alltså skriver jag ett inlägg för under dåliga förutsättningar föds ju det mest geniala! Typ.
 
Oj vad seriöst det blev helt plötsligt, det är jag ju inte van vid. Det är nog bäst att blogga lite om kyckling och banan. För kyckling lagar jag nu och banan har jag köpt. Jag tänker inte laga dem ihop. Tänker heller inte blogga mer om kyckling och banan. Nu har jag allt gjort er nyfikna va? 
 
Inom en snar framtid ska det komma in nissar i min lägenhet när jag är på jobbet. De ska fiska upp mina nycklar utifrån så jag funderar på att sätta någon rolig lapp för att liva upp deras vardag. "Tittut!" kanske? Eller endast "säg inte att jag inte varnade er!" Vad rädda de skulle bli. Men då skulle jag få dåligt samvete så bäst att sätta en lapp på insidan av dörren med texten "förlåt!" som de ser när de ska gå igen. Jag är för snäll för att vara elak!
 
Bra uttryck för övrigt.
 
Tar man förresten bort ett t i ordet uttryck blir det utryck. Vilket jag ska göra nu, rycka ut för att äta middag.
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0