Efterklok

Idag fick jag vara hjälte. Jag var på väg för att duktigt slänga skräp när killarna som spelade fotboll råkade sparka bollen över staketet. Självklart tog jag ju upp den och slängde tillbaka den lite stiligt med bara en hand förstås. Menman hade ju kunnat göra många andra saker!
 
Hålla upp den och räcka ut tungan och säga "ni kan inte ta den!" Efter att ha dragit in tungan igen förstås, blir lite fånigt annars. Till skillnad från hur moget det är att göra så när man är 33 år annars liksom.
 
Försöka visa mig duktig med bollen och troligen råka sparka den på en bil som börjar jaga mig och så hamnar jag i fängelse. Jäkla ungar.
 
Rukka ut den i gatan så att en bil kör över den. Bara för att jävlas liksom.
 
Sparka den så hårt och högt jag kan åt andra hållet.
 
Ja jäklar. Det är lätt att vara efterklok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0