Hur många kramar finns det i Jalli?

Det känns som om jag kommer att omvärdera hela livet så här efter en operation, hur liten den än må vara. Vilken tacksamhet jag ska känna till allt och alla och att allt har blivit normalt. Inte för att folk brukar uppskatta överdrivet positiva människor men ändå. Jag kan se det framför mig:
 
-Hur är läget?
-Underbart! Kom hit får jag ge dig en kram! Är inte hla omgivningen extra vacker just idag? Nämen har du blå ögon? Det har jag inte tänkt på förut! Det måste du få en kram för! Inte det?
 
 
-Hej det är från polisen, någon verkar ha tömt hela ditt konto.
-Nej är det sant? Vem då? Det var säkert för att skänka mina pengar till någon som verkligen behöver dem,, är det inte underbart? Tack för detta fina besked, du borde få en kram!
 
 
-Jalle jag hatar dig!
- Kolla på alla vackre fåglar, flyger de inte lite extra graciöst just idag? Du hatar mig säkert av en vacker anledning, vill du ha en kram?
 
-Jalle jag hörde att du hade opererat dig, känns det bra?
-Ja men folk pratar helt plötsligt inte med mig längre, jag vet inte varför? 
 
Men du, kom hit så får du en kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0