Torrt inlägg

Det börjar bli kallt. Mina skor känns lite kalla, trots att de är nya. Jag som trodde att det var varma och så kommer jag bli en typisk stockholmare som köper varmare skor alldeles för sent. Himla pinsamt. Nu skäms ni allt över mig va? Ni trodde att jag var ordentlig och så kommer det här bakslaget. Lite som att beställa en hamburgare och få en chokladask. Få något väldigt sött när man egentligen har förväntat sig något storslaget. Bra liknelse, jag tror det är så när folk blir presenterade för mig för första gången. 
 
-Jag trodde att han skulle vara större med en massa fett. Inte så här söt!
 
Som sagt, säkert så folk uppfattar mig första gången.
 
Torra läppar har jag också. Precis som min humor. Undrar vilken som har sämst effekt när man ska imponera på väl valda personer? Heh.
 
Bäst att sluta innan humorn blir ännu sämre.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0