Byta bloggstil?

Om jag nämner till litle halvt ytliga(eller helt ytliga) bgkantskaper att jag  har en blogg får de alltid helt fel bild i huvudet tycker jag. Som om jag skriver någon slags dagbok om mitt inte så intressanta liv för inte så intressanta människor. Jag funderar ibland på hur de inläggen skulle se ut. 
 
Hej bloggen! Idag har jag jobbat! Alltså såå tråkigt men man måste ju. Men lite tråkigt att behöva gömma mitt fina vackra hår hela dagarna eller hur?! Jag hade satt upp det med en jättefin hårsnodd som jag hade köpt för 19:50! Alltså inte bara den snodden utan flera! Men jag behöver ju bara ha typ en snodd i taget! Nu dricker jag kaffe, hur vuxet är inte det liksom??
 
Nej jag håller mig nog till mitt riktiga bloggande faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0