december

Nu när man har varit hemma sjuk i några dagar kan man ju passa på att roa världen när genom att skriva ett inlägg. Om man drar några skämt så kan det ju bli sjuk humor i dubbel bemärkelse. Höhö. 
 
Jag kom att tänka på att vi nu är inne i december. Jag har några tankar om det, sett från en Jalle som skulle vara fullt frisk, i alla fall fysiskt:
 
1. Det kommer blir ett helvete på jobbet. Positiv som jag är.
 
2. Denna månad, om än i slutet, föddes det för snart 35 år sedan en fantastisk liten gosse. Gossen är visserligen inte så liten längre men lika fantastisk! Positiv som jag är.
 
3. Det är tillåtet att ha tomteluva på bild och känna sig söt. Det blir liksom bara konstigt när man gör så i juli.
 
4. Det är tillåtet att rimma! Då får man hjärncellerna trimma! Förlåt jag kunde inte låta bli, hoppas att jag blir förlåten kära ni.
 
Det får räcka så, jag måste sätta mig och pluggga in mina repliker till rollen som Rödluvan. Klippt och skuren för mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0