Roligt, manlighet och tankar!

Ibland får jag funderingen om det är en vits med bloggen. Jag startade den i en period när jag inte gjorde så mycket saker. Nu gör jag jättemycket saker. Ni tycker säkert att det är konstigt att ha en blogg som jag skriver så sällan i för jag borde skriva mer eftersom jag är så rolig och det är slöseri med talang att inte skriva för att inte tala om hur lång den här meningen blir vilket också faktiskt kan vara slöser med tid som ni säkert också tycker tjolahopp!
 
Det finns också tillfällen där jag tvekar angående detaljen att jag skulle vara rolig. Bäst att göra en lista på vad som är roligt med mig.
 
1. Jag har händer lika stora som en femkrona. Känns det som i alla fall, de stannade nog i växten eftersom jag är för tidigt född. Jättebra när man spelar gitarr.
 
2. Jag har en fantastisk humor och en väldigt ödmjuk inställning till den.
 
3. Jag är mer lättskrämd än vad som är normalt. Om man låtsas kasta något mot mig vänder jag mig bort och viftar med armarna. Otroligt manligt.
 
4. Apropå manlig ger jag ifrån mig världens mest omanliga läte om man smyger upp och kittlar mig i sidorna. Det är ganska underhållande, i alla fall för personen ifråga.
 
5. Jag har världen sämsta korttidsminne. Jag tänker att jag ska in i ett rum för att göra något och när jag går in dit har jag glömt vad jag skulle göra. för att inte tala om mitt dåliga minne för namn. Eller ansikten.
 
Det var några roliga saker med mig. Jag orkar itne skriva fler nu eftersom jag är ganska tråkig för tillfället. Trots att jag brukar vara rolig! Men kan vara tråkig. Men ändå rolig. Speciellt när jag är tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0