Midsommarfirande!

Snart är det midsommar! Jag blir så barnslig i mitt tankesätt då och tänker som en 10 årig flicka ungefär. "Åh jag skulle vilja ha blommor i håret och fira traditionellt och dansa runt midsommarstången!" typ. Det händer aldrig. Kanske lika bra, jag tror att folk hade blivit lite avskräckta om jag skuttar omkring med blommor i håret med ett leene som om jag var med i en tandkrämsreklam. Nej jag får väl hålla igen lite. Men det är en mysig tradition tycker jag!
 
Det är lite bråttom med att komma på en fin midsommar-klädsel däremot. Man vill ju vara fin. Min kompis föreslog en mankini och blommor i håret men då får jag nog fira midsommar hos polisen. Att man aldrig får vara vacker!
 
Men för all del, om ni har ett nåorlunda seroöst förslag vad jag skulle vara söt i så hojta till. Ni har väl gissningsvis omkring ett dygn på er.Kom igen nu, tilllsammansär vi starka! Vi ska lösa detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0