Tänk om!

Jag har tänkt. Tänk om det skulle visa sig att detta psykiska mående skulle leda till någon form stordåd! Det tål att tänkas på.Jag kanske löser världens alla problem? Håller getingarna borta ifrån sommar-saften? Ser till att varenda jäkla jobb får unika arbetstider så att bilköer upphör att existera? Nej det känns ju inte å troligt, även om det är en rolig tanke! Jag ser tacktalen framför mig.
 
-Detta hade inte varit möjligt om inte Jalle hade mått dåligt, tack Jalle!
 
Nja det låter ju inget vidare. Vi får testa något annat.
 
-Jalle ditt humör inspirerade till stordåd!
 
Så ja, man behöver ju inte säga vad det var för slags humör. Något stort får sitt genombrott och alla ser mig som den lyckliga duracellkaninen som fick folk att prestera fantastiskt! Ibland får man vinkla sanningen lite till sin fördel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0