Poleri, polera, äntligen pole ida'!

Bilden ljuger lite eftersom den inte är från idag men dagens var så lättklädd och det lägger jag inte upp. Då kommer alla fans och skriker utanför mitt sovrumsfönster och få blir katten galen, jag får ingen sömn och fansen blir ledsna. Himla jobbigt. 

Men skönt att vara tillbaka efter frånvaron, även om det känns som om jag kommer stampa på samma nivå i hundra år. 

Nu ska ni få se Jalle, vår äldsta elev och den enda som aldrig lämnar andra nivån. Han är 103 år!

 Nej så illa blir det nog inte. Det händer ju grejer. Lite som när jag kom till världen, då hände det också grejer! Eller som när kag klarade uppkörningen. Eller när jag skulle ta en ost till en kund och slog kepsen i disken. Eller som när kaffefiltret hamnade snett, kaffet blev blask och jag ville gråta. 

Ja ni fattar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback