Jalle nuförtiden

Denna blogg har ju inte direkt prioriterats. Lite som den enda keso-förpackningen i mejeridisken med ett trasigt lock som ingen kund köper för att de är för stressade för att tänka. Typ så! 

Men nu kommer det nog ibland komma inlägg som är rena terapisamtal från mig själv till mig själv. Som detta. 


Så här håller jag ju på nu. Bland annat. Många undrar ju över syftet. Eller bara ser det som att klä sig i kvinnokläder. Men jag ser det inte så, ävdn om det stämmer rent praktiskt. 

Jag vill bara få vara mig själv. Jag önskar att det inte gjorde skillnad på mig och andra sim har dessa kläder. Jag vill också få samma sorters fina komplimanger eller bli tilltalad på samma sätt ibland. 

Jag hoppas att det finns förståelse för att bloggen kommer att handla en del om detta nu, det känns viktigt för mig. 

Men jag lovar att fortsätta med att vara lika rolig! Samt ödmjuk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0