Pms?

Jag har varit väldigt skeptisk till att ens skriva det här blogginlägget, men kan ändå inte låta bli! Det får bli lite som terapi! Det sista jag vill är att skriva inlägg om att jag inte mår bra och sånt trist, men idag är det svårt att komma på något annat. Jag har haft så extrema humörsvängningar den sista tiden! Glad på morgonen, sen kan jag bli akut jätteledsen sedan glad igen...Vad sjutton är det som händer?

 

Avskyr att låta negativ rent allmänt, så då passar jag på att länka till bloggen på facebook! Jaa vilken bra idé! Vem som helst kan läsa pessimist-Jalles inlägg, helt strålande!;)

 

Nu ska jag inte fortsätta i samma negtiva inställning utan sluta blogga och tänka på något som gör mig glad. Typ en rosa elefant!

Titta! Nu blir det genast bättre! Svårt att vara nere med en rosa elefant!


Kommentarer
Postat av: Sara

Man kan aldrig vara ledsen när man ser en rosa elefant eller när jag gör min erotiska nakendans för dig!

2010-10-18 @ 22:15:42
URL: http://fuckfluff.blogg.se/
Postat av: Jalle

Jag håller mig till elefanten så att säga...;)

2010-10-18 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0