Ett inlägg i alla fall!

Jag tänkte att jag inte skulle skriva något idag. Dels för att jag inte har så mycket vettigt att säga och dels för att man inte ska bli någon blogg nörd som skriver hela tiden. Men så gör jag det i alla fall! Jag kan se framför mig hur alla mina läsare jublar! Alla fem ! Eller tre...Eller hur många ni nu är;)

 

När jag var och handlade idag och stod i kassan hängde det en reklamskylt i taket:

 

"Bosses nya skiva finns här!"

 

WOW! Som jag har väntat..EN NY SKIVA MED BOSSE! Okej att jag kanske inte hänger med sådär jättebra men lite koll på musik som släpps har jag ändå. Men vem sjutton är Bosse?? Bara den meningen lät ju så rolig! Jag hade gärnat lagt upp en bild på reklamskylten men att ta fram telefonen för att fota mitt  i kassakön kändes sådär.. Så jag skonade Bosse.

 

Lägger upp en bild på Kali som har ett favoritställe där hon knappt får plats!

Varför göra det enkelt för sig när man kan ligga där man knappt får plats?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josef

Men Jalle... ALLA känner väl ändå till Bosse?! :P

2010-09-26 @ 23:20:21
Postat av: Jalle

Ja det var ju klantigt av mig! ;)

2010-09-26 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0