Kycklinglopp!

 

Här sitter jag med mitt kaffe och min knäckemacka. Häftigt va? Någon som vill komma hit på en knäckemacka med skinka och ost? Nähä, bara för att ni är rika. Men det är jag med, jag orkar bara inte laga alla 4 rätter som jag brukar. Min champagne är tillfälligt slut också. Ostronen likaså. Så kom inte hit tack.

 

Idag var det flera kunder efter varandra som ville köpa grillad kyckling. Helt plötslig kom jag på mig själv med att tänka "Oj, vilket chicken race!" Jag är lycklig över att folk inte kan läsa varandras tankar. Då hade jag väl suttit inspärrad någonstans nu. Kan man spärras in för låg humor? Nej just det, ett sådant fängelse har ju bara jag rätt att bygga! Tänkte inte på det!

 

Förlåt.

 

En helt vanlig dag på jobbet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0