Låg humor i framtiden

Idag har jag handlat. En jättespännande grej som inte alls alla gör varje dag. Men i alla fall, jag kan ibland se roliga skämt i saker jag köper. Roliga enligt mig i alla fall. Idag köpte jag flera saker men det ingick bland annat en läskflaska och en tandkräm. Sådana kombinationer älskar jag! Nästan så att jag blir frestad att avslöja min låga humor offentligt(som jag inte alls gör genom att skriva den på en blogg..).

 

-Titta!

Säger Jalle till den stackaren bakom kassan.

-va?

-Tandkräm! Läsk!

-ja?

-Förstår du inte? Tandkräm och läsk tillsammans. Nu är du glad att du inte är min tandläkare va? haha!

- ...

 

Jag ska komma ihåg just det här och dra samma sak när jag är pappa i framtiden. Jag ser framför mig hur stackaren bakom kassan pressar fram ett stelt leende som betyder ungefär "jaja du tycker att du är jätterolig din sorgliga gubbe. Gå hem nu!" För att inte tala om mitt stackars barn som kommer att skämmas över pappa.

 

Jag kommer nog att klara pinsampappa rollen galant!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du kommer att bli en underbar pappa! <3

2011-12-20 @ 21:37:28
URL: http://bloodymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0