Julrim tillbaka!

Kopplar av med en apelsin. Allt blir bätre med en apelsni har jag hört. Nu menar jag inte att jag och apelsinen har en 5 timmars lång diskussion om vilket som kom först av hönen och ägget utan jag åt bara upp den. Apelsinen alltså, inte hönan eller ägget. Det hade varit elakt, speciellt eftersom ingen av dem finns tillgänglig. 
 
Jag är däremot tillgänglig. Likaså min fantastiska blogg och mina nästan lika fantastiska skämt. Hur skulle folk överleva stressiga december annars? Jag tror att jag förgyller deras tillvaro. I detta fall med en apelsin. Ni som trodde att man bara hade apelsiner till att äta är förvånade nu va? Jag tänkte väl det.
 
Jag minns att jag körde med en hel del dåliga julim här ett år. Om man skulle ta fram det igen kanske? Visserligen fick jag en komentar om att de var tragiska, det måste ju vara en anledning till att fortsätta. Ju sämre desto bättre anser jag. 
 
Personlig i denna blogg jag helst inte är
vill hålla släkt och vänner utanför det här
men det här är så himla stor...t
Jalli är nu mera en farbror
kan ni tro´t?
 
Jag vet det blev konstig med rimmen i slutet och det finns egentligen två sätt man skulle kunna avsluta på. Man kan ta bort de sista tre orden, man kan ha med allt men läsa i lite konstigt tempo. Hur som helst så säger jag ett stort grattis till alla oss inblandade i denna fantastiska händelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0