Varför ser jag ut så här?

Bloggen har ändrat utseende! Varför frågar ni? Ingen aning svarar jag. Det bara hade gjort det och jag lyckades inte ändra tillbaka. Jag kör på det här tills något webbsnille eller otroligt bra smakråd får mig att ändra bloggens utseende till något annat. 
 
Det är ju bara ett utseende också. Alla vettiga människor vet att det är innehållet som räknas. Egentligen vill jag göra bloggen extremt ful så min lilla slogan blir ännu mer rolig! Det finns ju en risk för att folk tar det seriöst förstås. Då kanske jag får massa kommentarer om hur dålig smak jag har och sedan kommer bloggvärldens Simon och Thomas och gö program om hur jag sakta men säkert får upp bloggens utseende. En otroligt bra programidé! 
 
Undrar om jag slår tittarrekord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0