Matlådor

Livet är inte lätt. Lyssna på farbor Jalli nu. Livet har sina fördelar och nackdelar och ibland känns det lite tungt. Som när jag nyligen använda fel lock till fel matlåda! Det blev ju katastrof. En ond cirkel blev det också, en matlåda med fel lock låg kvar i diskmaskinen på jobbet så jag hade fel hemma som jag var tvungen att använda. Så nästa kunde jag bara ta hem den felaktiga igen och det bara fortsatte. Jag kände mig så hjälplös. JAg ger mig sjutton på att det kommer sätta käppar i hjulet för min karriär i framtiden.
 
-Ja du Jalle, jag måste säga att det ser väldigt bra ut. Du är precis den vi söker men när vi ringde för referenser fick vi höra att du aldrig klarar av att ha rätt lock till dina måtlådor. Så vi måste nog anställa någon annan istället.
 
Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0