Moppsigt!

Eftersom jag lyckades med den konstiga bedriften att bryta av skaftet på skurmoppen, väldigt manligt förresten, var jag tvungen att köpa ett nytt. Inte vilket som helst heller tydligen, utan en 3D-mopp! Det stod i alla fall det på förpackningen. Är det inte fantastiskt? Jag är däremot lite besviken över att det inte ingick 3D-glasögon. Då kan jag ju säkrt inte använda moppen på rätt sätt!
 
Men det hade nog bara blivit jobbigt. Det hade ju sett ut som om moppen kom emot mig och så hade jag blivit rädd, slängd mig åt sidan, antagligen slagit huvudet i något bord på vägen också medan moppen bara blev liggande på golvet. Det är ju inte hållbart.
 
Men det gör ju städningen så mycket intressantare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0