Sångfågel

Jag lyssnar alldeles för lite på musik nu för tiden! När jag är på väg någonstans lyssnar jag ju ständigt men inte när jag är hemma. Idag beslöt jag mig för att ändra på det och vad lycklig jag kände mig! Nästan så att jag vile börja sjunga med och då är jag jäkligt lycklig för sjunga med är inget jag brukar göra frivilligt. Nu gjorde jag ju inte det för då hade väl grannarna ringt störningsjouren men tanken är ju god. 
 
Men tanken är rolig. Att jag skrålar för full hals och vägrar öppna så det får slå in dörren medan de håller för öronen och jag tittar på dem medan jag sjunger med i refrängen som precis har börjat:
 
"I´m not as good as I once was"..
 
Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0