Cannelonisar

Har kommit hem efter en fantastisk arbetsdag och väntar nu på att mina cannelonisar i ugnen ska bli klara. Det heter cannelonisar, jag lovar. Formen på dem är nog högst tvivelaktig eftersom de envisades med att spricka när jag rullade dem. Lammfärsen i dem är nog också högst tvivelaktig men eftersom jag jobbar i butik och är så tuff och manlig så bedömer jag att det går bra. 
 
Stryk tuff och manlig förresten, det går ingen på. 
 
När jag skrev cannelonisar tänkte jag på att det rimmar på galonisar. Jag ska tillverka jättestora canneloni som man kan trä på sig på benen när det regnar. Det blir nog succé. Jag ska klura ut ett sätt att höja temperaturen på regnet också. Inte så att det skadar människan utan bara värmer cannelonisarna.
 
Lunchen är fixad!
 
Smart va?

Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

De är väl inte från Barilla!?

2013-09-29 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0