Panik!

Jag skulle kunna inleda med att återigen säga hur dålig jag är på att blogga nu för tiden, men det vore ju ungefär lika oväntat som om tomten skulle säga "i år tänker jag nog dela ut lite julklappar!" Eller som om någon skulle hävda att de flesta som går till optikern har synfel. Eller att fåglar faktiskt kan flyga. Eller att sagan om ringen faktiskt finns i bokform också.
 
Ni fattar principen.
 
Så varför bloggar jag så sällan? Jo för att jag roar mig med att ha panik för att uppkörningen närmar sig, panik för att jag måste till jobbet när väckarklockan ringer,panik för att jag ställer klockan astidigt för att träna på mina lediga dagar. Panik för att min hår har blivit så himla långt. Panik för att jag inte har övar tillräckligt på gitarrläxan. Panik för att jag inte har bloggat. Panik för att jag inte kommer på något att blogga om. Panik för att jag nästa morgon minns att jag glömde att blogga.
 
Men nu får det allt vara nog med panik. Jalli är en panikfri zon. Kom hit och känn lugnet finna er. 
 
Men bli inte så lugna så att ni försover er och förlorar jobbet. Det vill jag inte ha på mitt samvete. 
 
Panik!
 

Kommentarer
Postat av: Kollegan

Ta´t lugnt, ta en Toy!
Kommer du ihåg den? Ska köpa massor av Toy till dig! Fast nä fasen, de finns nog inte kvar längre...
Ta´t lugnt ta en Wrigleys Extra White Peppermint Sugarfree har liksom inte alls samma klang... =P

2014-04-25 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0