Synfel

Livet är orättvist tycker jag.Mest tycker jag det för att det är en bra inledning på inlägget men ändå. Inlägginledning är för övrigt ett bra ord tycker jag. Det skulle säkert kunna ha en massa roliga betdelser men det får helt enkelt bli en annan inlägginledning. 
 
Tillbaka till orättvist. Eftersom jag tillhör den lyckliga folkskaran som inte har helt perfekt syn(ganska dålig faktiskt) så hämtade jag ut mina linser idag. Nu är det ju väldigt trevliga personer som jobbar där men tänk om en riktigt otrevlig optiker skulle öppna en butik?
 
-Du ser faktiskt ganska värdelöst Jalle och det finns inget du kan göra åt det. Men det är därför jag är här förstår du, så du kan få vara som alla andra. I alla fall för 3 månader. Hit med två tusen tack! 
 
Men jag är inte bitter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0