Rostigt inlägg

Jag tänkte blogga om rädsla. Alla är ju rädda för olika saker. Det kan ju vara clowner, hundar, getingar eller varför inte rädsla för att skriva tråkiga blogginlägg? Tur förresten att det inte  finns clownhundar. Eller clowngetingar! 
 
Så varför detta inlägg? Jo för att jag vill dela med mig av något som har skrämt slag på mig den senaste tiden. Nämligen min brödrost! Det är itne så att den är ful eller fungerar dåligt. Eller att jag inte vet om att jag har lagt bröd i den(så dåligt har mitt minne inte blivit än så länge). Men den låter så högt när den är klar att jag hoppar fem meter upp i luften!
 
Jag vet, då skulle jag slå huvudet i taket. Sluta märka ord.
 
Jag ser framför mig något form av möte med folk som har olika rädslor och fobier:
 
-Jaha Jalle, vad är din rädsla?
 
-Min brödrost!
 
-Jaha okej men du det är inget att...nej. Jag ska nog inte ljuga. Det är något väldigt konstigt med dig. Jag råder dig att sluta rosta bröd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0