Töntigt

Det var allt ett tag sedan nu va? Jag skyller på att jag inte har haft någo internetuppkoppling. Det har jag inte nu heller så jag tar min smarta telefon till hjälp! Fantastiska grejer dessa telefoner! Hade jag varit lite mer teknisk hade jag ju gjort så här redan för några veckor sedan men vad sjutton. Nu är jag här!
 
Jag skulle kunna skriva glatt om all min viktnedgång, mitt gitarrspelande, teatern jag var med i eller allmänt hur aktiv jag är. Men jag föredrar att skriva att nu när jag kokar ris skulle man ta 2 1/4 dl vatten? Vad är det för mått? Det är ju jättetöntigt!
 
Jag ska införa det i andra grejer med :) Os-grenen två och en fjärdedels-steg! Det blir ju en riktig utmaning!
 
Eller filmen de två och en fjärdedels musketörerna!
 
Eller hitlåten två och en fjärdedels gringos!
 
Glöm för övrigt inte star wars-roboten C-21/4p0
 
Okej den kanske man måste vara lite nörd för att förstå. 
 
Men inte lika nördig som 2 1/4 dl vatten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0