Hektisk paus

Gör en liten bloggpaus im mitt hektiska liv som för sekunden går ut på att vänta i soffan på att middagen ska bli färdig. Apropå det är min stekspade lite trasig. Det är ytterst irriterande när grönsaker fastnar inuti stekspaden för att den har gått sönder där kan jag meddela. Lika irriterande som när man har skaffat en papegoja som endast lär sig att säga "men hur ser du ut i håret egentlgen?" Så irriterande är det.
 
Annars känner jag mig rätt positiv. Det är fredag i morgon, jag har många roliga saker jag sysslar med och middagen och det föllbara ut lite kaffe från burken när jag tappade den i golvet i morse! Halleluja.
 
Vill gärna skriva mer men då kommer middagen att kallna, disken och kaffet kommer att bli framskjutet och jag kommer jag att lägga mig för sent, sova dåligt, se ut som en zombie, bli ofrivilligt anklagad för att vara just det, åka i fängelset, släppas ut för att zombies inte finns på riktigt, åka in igen för att den polisen tittar på för mycket skräckfilm. 
 
Så jag slutar nu helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0