Tummen

Hej jag heter Jalle och jag är jättedålig på att blogga. Nästan sämst i världen faktiskt. På att uppdatera alltså. Att innehållet håller världsklass råder det ju ingen tvivel om.
 
Jag tänkte att nu när jag har gått igenom så många förändringar och gör så mycket saker ska jag ha som ytterligare ett mål att få till ett blogginlägg i veckan! Inte helt omöjligt. Annars får ni skälla på mig, men då får jag dåligt samvete och dröjer ännu längre med ett till inlägg och så blir ni arga för det och jag får dåligt samvete och dröjer ännu längre och så blir ni arga..
 
Jag skar mig i tummen för ett tag sedan. Den blev jätteledsen. För att inte tala om nageln som ville skiljas från sig själv. Nu efter skilsmässan börjar nageln sakta men säkert finna sig själv igen. Ensamheten blev lite för mycket och längtan efter sin andra hälft blev för stor. Nu är nog den andra hälften snart här igen. De ska aldrig mer skiljas.
 
Med dessa kloka ord avslutar jag dett inlägg i förhoppning om att nästan kanske inte dröjer hundra år. Klart slut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0