Äldre dagar

Har precis laddat upp min bodycombat-komplettering, nu är det bara att vänta på avrättning..Betyget menar jag. Som kommer att bli en avrättning men ändå. Det här med att se sig på film, i alla fall i det sammanhanget, jag klarar bara inte av det.Vågade inte ens titta igenom dem utan skämskudden i högsta hugg. Men nu är det gjort och jag har en chans till på mig efteråt. Vill nog mest att det ska vara över så jag kan lägga instruktörs-drömmen på hyllan och gge allt på träning istället.
 
Annars slog mig tanken idag att jag är väldigt glad! I alla fall idag. Det finns flera detaljer i mitt liv som jag trivs väldigt bra med! Övriga detaljer tar vi och spolar ner i toaletten tycker jag. Tillsammans med min konstiga åldersnoja som kommer och går. Tiden går lite fort!
 
Men det går fort när man har roligt har jag hört. För jag är ju rolig! Den dag jag försvinner ska folk minnas mig som en rolig jävel.
 
Eventuellt en rolig jävel som blev vältränad och lycklig på äldre dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0