Hets?

Jag har tänkt!
 
Höhö, älskar att inleda så, det ser så roligt ut. Eller så är min humor speciell. Men tänkt har jag faktiskt, vilket troligen kommer att resultera i ett seriöst inlägg igen.Snart blir jag känd som den här gravallvarliga personen jag inte vill ses som. 
 
-Den här Jalle förresten, hur är han?
-Världens mest seriösa människa!
 
Ungefär så.
 
Nej men som sagt, jag har tänkt. På den här träningshetsen som råder lite allmänt. Undrar om folk tycker att jag är en av alla påfrestande människor? Jag håller ju visserligen inte på och predikar för mycket om det men ändå. det känns lite som om folk tycker det är jobbigt så fort man nämner det, att man är en "sån". När jag faktiskt bara har hittat något jag tycker är väldigt skoj och intressant. Blir jag för odräglig en dag får ni väl säga till. 
 
 
Nu måste jag sluta och packa träningsväskan till i morgon..ähum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0