Inte midsommar

Jag tänker inte blogga om midsommar på midsommarafton! Det finns det fler som gör.Istället bloggar jag väl om midsommarafton omkring nyår bara för att vara jobbig. Det känns som min grej!
 
Men att jag vet vad jag iten ska blogga om innebär ju inte att jag automatiskt vet vad jag ska blogga om. 
 
Jag har insett att någonting som jag någon dag skulle vilja lyckas med är att få en hel grupp att skratta åt något jag säger. Jag har nog blivit skadad av alla komiker-klipp jag har sett den senaste tiden. Men det behöver ju inte vara en grupp på femtio pers. Det kan vara ett litet vackert sällskap på tre personer kanske? Dock inte så aktuellt nu när jag är lika positiv och glad som en spätta på sandstranden.
 
Jag skulle gärna skriva mer men har lite ont i örat och ska vila. Det är inte mängden i blogginläggen som räknas har jag hört. Fast jag hör ju inte lika bra. Så det kanske inte stämmer. 
 
Vad knasigt det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0