Surt inlägg

Jag har kommit på snilleblixten att flytta laptopen från datorordet till vardagsrumsbordet! Det bästa jag har gjort, nu kan jag göra allt samtidigt! Även när jag gör allt samtidigt kan jag passa på att blogga samtidigt. Då blir inte bloggen lidande något mer och jag kan samtidigt göra vettiga saker! Eller fundera på vart alla åren har tagit vägen. Eller som nu när jag har klippt mig, vart alla håren tagit vägen. Höhö.
 
Har lagat en tand idag. Innan såg den ut som om det log mot en fast upp och ner. Alltså om jag log så såg det ut som om tanden log också. Fast upp och ner. Så valet var väl att börja bli en sur människa eller laga tanden. Men jag hade nog inte varit sur ändå, bara haft en mindre attraktiv tand.
 
Det hade ju varit surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0