Synligt inlägg

Idag har jag inte haft den mest aktiva av dagar men jag beslöt för att gå och handla mat. Annars dör man. Alltså inte om man inte handlar utan om man inte äter. Men handla måste man för att äta om man inte kan trolla. Eller stjäla men då blir man kriminell. Det kände jag inte för att bli så jag beslöt mig som sagt för att handla och då gör jag som jag brukar: Sätter in linserna. 
 
Då uppstod en fundering. Varför? Varför i helskotta sätter jag i linserna för att gå och handla? Vad tror jag ska hända?
 
Att det ska stå någon på vägen och säga "Grattis! Du är den 50:e personen med nyligen insatta linser som går här! Du har vunnit en guidad tur på Ullared!"
 
Eller att personen i kassan ska säga "Neej har du glasögon idag? Då får du bara med dig hälften av varorna hem, resten tar vi till vår personalfest!"
 
Att jag ska bli jagad av en fanatisk beundrare som jag had kunnat fly ifrån om jag inte hade haft glasögon som jag tappade i flykten.
 
Att folk ska säga "Men hur ser du ut egentligen? Vänd om och sätt in linserna istället!"
 
Ja det finns många saker som kan hända. Det kanske blir linser nästa gång med. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En guidad tur på Ullared inte väl inte så dumt?/elli

2015-09-20 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0