Egentligen?

Varifrån kommer den här grejen med att jag inte klarar av att se/höra mig själv på film? Jag satt och kollade igenom filmer på mig själv och ville stoppa huvudet i skämskudden direkt. Varför är det så? Tror jag att folk skrattar åt min röst innerst inne? Det vore ju ganska jobbigt när man jobbar bakom charkdisken.
 
-Vilken skinka vill du ha?
-Hahahahihihihi! du..du låter..hihihihi! Hur låter du egentligen??
 
Hela livet skulle bli ganska jobbigt om folk brister ut i gapskratt varje gång man öppnar käften. Men så är det ju ibland ändå. 
 
För övrigt skrattade jag nästan för mig själv när jag skrev "vilken skinka vill du ha?" Men min humor är lite speciell. 
 
Hur låter jag egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0