Drakar

Sitter man hemma med halsfsluss kan man i alla fall försöka väcka liv i bloggen igen! Är det dåligt med liv i det ena kan man väcka liv i det andra typ. Hur man nu ska tolka det, glöm att jag sa något.
 
En bra sak med att vara sjuk är att man får äta glass. Det tycker i alla fall jag. Jag är även helt övertygad om att när man är sjuk så kan inget vara onyttigt. Kalorierna tas liksom upp av baskiluskerna! En dålig sak är att jag även om jag väldigt sällan blir sjuk så ska det alltid vara vid dåliga tillfällen. Det händer aldrig att jag skulle tvingas att slåss mot en drake i flera dagar om jag var frisk och råkar bli sjuk just då. Himla typiskt.
 
Jag är ju ganska känd för att slåss för övrigt. Speciellt mot drakar. Har ni sett Shrek? En sådan drake skulle jag nog ha varit om jag hade varit en!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0