Glädjeämnen

Jag är alltid lite för pigg för mitt eget bästa när jag kommer hem efter en teaterföreställning(som dessvärre snart har gjort sitt) så då hamnade jag här! När saker man tycker är roligt tar slut ska man ju försöka koncentrera sig på annat man gillar. annars blir man ledsen. Så jag tänkte fundera över saker som skulle höja humöret lite. 
 
*Katter. Alla borde bli glada av katter!
 
* Min morgonfrisyr kan vara ganska underhållande ibland också. Som om ett troll skulle få ett barn med en elstöt. Ja jag har ingen aning om hur det skulle gå till men troll finns ju inte ändå. Sluta vara så petiga!
 
* Ljudet av kaffebrygggaren gör mig lycklig! Tänk om man kunde ha det ljudet inspelat i mobilen och lyssna på när man åker till jobbet. Det vore ju helt normalt.
 
Det finns ju fler saker jag blir glad av men nu är jag trött så jag orkar inte tänka mer! Det kan bli överbelstning. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0