Lidande blogg

Jag är inte som de andra barnen. Kanske därför bloggen har blivit lika lidande som min psykiska hälsa. Men jag ska nog lyckats att ta itu med båda två hade jag tänkt! Så vad kan man då bli glad av att tänka på?
 
1. Ballonger. Alla blir glada av en ballong.
 
2. Kaffe. Vad vore livet utan kaffe? Vem vore Jalle utan kaffe? Ungefär som vanligt fast jag skulle se dum ut eftersom jag troligen skulle gå omkring och låtsas hålla i en kopp som inte fanns eftersom något saknades i mitt liv som jag inte visste vad det var.
 
3. Bollar. Den rumsrena sorten alltså. Blir glad om man till exempel har ett träningspass och får höra att vi ska hämta en boll. Det låter så gulligt. Boll! 
 
4. Min katt. Alla som har en katt blir glada av den. När den inte springer omkring och för oväsen när man går och lägger sig. Det har ju aldrig hänt. Men de är söta och fluffiga. Fluffigt blir man glad av.Jag tycker att fluffiga katter är sötare än nakenkatter. Å andra sidan skulle jag nog vara sötare i en päls än naken också.
 
5. Träning. Det gör mig lycklig på så många nivåer men folk har alltid så konstiga åsikter om det så vi lämnar det här. 
 
Lämnar det så. Fortsättning får följa när den inte ligger och latar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0