Nyårslöften

Jag har gjort en liten låtlista på spotify med nostalgi-från-barndomen-låtar. Alltså raka motsatsen till vad jag lyssnar på och som folk förväntar sig att jag lyssnar på idag. Nästan så man sitter lite med skämskudden hemma. Det fattas bara att jag ställer mig framför spegeln med en toarulle som mikrofon och mimar i balettkläder eller något. Heh.
 
För att byta ämne helt, det är ju nytt år! Då har vi ju det här med nyårslöfte. Förutom att försöka förändra mitt negativa tankesätt jag har haft den senaste tiden samt kanske uppdatera bloggen oftare(ähum) så ska jag nog satsa på att bli en lika fantastisk människa. Det innebär att jag måste garantera detta.
 
*Fortsätta med min låga/bra/humor!
*Inte klippa av håret
*Fortsätta med att träna, annars kommer jag bara att bli en tragisk depp-pöl. Det vill ju ingen.
*Sluta tänka så mycket och bara vara konstig. det är ju då jag är som bäst!
 
Typ så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0