Plötsligt händer det!

Jag fick mail från Agria som hade pengar att betala ut till mig tydligen. När jag hade en ledig dag idag tog jag förväntansfullt upp mobilen. Tänk de ska ge mig lite pengar! Undrar hur mycket? Jag såg framför mig hur jag skulle säga upp mig från jobbet, köpa flera hus och ägna mig åt sådant jag mår bra av. Vakna varje dag och starta med en färgglad liten drink kanske? Turnera runt i landet och dansa vackert för stora arenor och bli geniförklarad(fast det kanske jag redan är och ödmjuk?). 
 
Jag skulle kunna gå svindyra utbildningar där jag lär mig dressera pingviner som får åka med på min turné och dansa med mig. Vi skulle kalla oss för "Pingu-återkomsten" och bara sjunga konstiga ord alldeles för fort som ingen förstår. På det här blir vi jätterika och anställer 100 pingviner till och gör en ny turné med showen "på isen kan ingen höra dig skrika" och så blir vi geniförklarade inom skräckgenren också. För att inte säga asrika. 
 
Det kommer att stå folk utanför mitt fönster och skrika "Pingu! pingu!" men de kommer bara att få arga grannar på sig eftersom jag i just detta tillfälle befinner mig i en av mina andra lyxvillor och har en stor fest för människor lika konstiga som jag. 
 
"..vi har 200 kronor att betala ut till dig." 
 
BESVIKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0