Hand-historia

Efter att ha varit lite halvt osmidig på jobbet och fått min högerhand lite smått misshandlad fick jag hjälp att få den fin omplåstrad innan jag skulle åka hem. Då menar jag inte att jag fick enbart ett litet plåster just där det hade hänt utan att det ser ut som om jag skulle ha brutit handen eler något. Nu brukar ju inte totala främlingar engagera sig i mig direkt men det är ändå en rätt rolig tanke.
 
-OJ! Vad har du gjort? Är den bruten? Har du stukat den?
 
-Nej nej det är inte alls som det ser ut. Jag bara råkade ut för att en stor kniv ramlade ner på den. Men det var inte så farligt för av en ren händelse kom en mumie som försökte fånga mig men bara nästan fångade min hand så då fick jag ett gratis bandage. Men jag blev lite yr och satte mig ner och då kom det 5 rosa elefanter som flög runt mig i en cirkel och sa att allt skulle bli bra. Sedan hjälpte de mig att byta bandage några gånger och nu mår jag jättebra. Elefanterna var snälla och följde med mig. säg hej till Ragnar, Stortryne, Svin-Sven och Elvis!
 
 
Ja man kan ju alltid spetsa till historien lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0