Sent inlägg

I morgon börjar jag att jobba 12:00. 12:00. Hur går det till? Hur gör man då? 
 
Alternativ ett är ju att göra som vissa galningar. Sova så länge att det blir samma stress som om man hade börjat jobba 8:00 och inte ens få i sig någon mat, få på sig strumpor som inte matchar och en frisyr som inte ens hade varit godkänd till en dejt med Ace Ventura.
 
Alternativ 2 vore att gå upp tidigt och träna innan jobbet. Men jag har ju ett träningspass bokat på tisdag och då kanske hon skulle skälla på mig för att jag inte tänkte mig för och så får hon säga upp sig för att hon har en så dålig kund och så går hela gymmet under vilket jag blir ansvarig för och så blir det tråkig stämning.
 
Alternativ 3 är att gå upp i någorlunda god tid och göra allt i lugn och ro. Men det är ju ingen sport. 
 
Om man ska göra en seriös del i detta inlägg kan jag säga att jag inte mår så bra just nu. Men på vissa sätt mår jag jättebra! När jag gör saker jag verkligen trivs med och inte hjärnan kan vandra iväg på sitt maratonlopp som går över en 45 mil lång spikmatta så att det går en massa hål i den och den flyger iväg som en trasig ballong och hamnar i landet av logik som inte stämmer men som man tänker på ändå. Ett himla dåligt resmål kan jag säga, jag rekommenderar det inte.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0