Framtidens toalettbesök

Jag tänker ibland på märkliga saker. När man har ett husdjur tänker man (eller jag i alla fall) på hur det skulle vara om det fungerade mer som människor. eller tvärtom, det hade varit det allra roligaste. Min katt brukar ju bli knäpp efter att hon har varit på lådan och springer omkring i hela lägenheten och jamar frenetiskt åt något som inte finns. 
 
Tänk om det vore likadant för oss? Jag kan ta mig själv som exempel. Tänk om jag skulle gå på toaletten på jobbet för att efteråt rusa ut genom dörren, ut i butiken, hoppa upp och hänga mig i någon hög hylla, skrika "waaaooooooow!!" för att sedan släppa, springa tillbaka, skrika "wiiiieeeeee!!" när jag passerar några kunder och in på lagret för att sedan inta min rätta plats bakom charken och fråga nästa kund "vad kan jag hjälpa till med?"
 
-Vad hände där egentligen??
-Nej det var bara Jalle som hade varit på toaletten.
-Jahaaaa!
 
Är det bara jag som ser humorn i den situationen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0