Rolig?

Jag verkar ha drabbats av en mystisk sjukdom. Jag tror att jag ska kalla den "så du tror att du är frisk va?" Det är lite så den verkar fungera.) Jag går och jobbar(eller vad sjutton jag nu åker iväg för att göra), det känns bra. Sedan kommer jag hem och faller ihop direkt och orkar ingenting. Det är som om någon osynlig person står bakom mig när jag låser upp dörren och ger mig någon slags förgiftad spark så att jag helt plötsligt inte orkar någonting. Ett jävla sätt det där!
 
Men blogga orkar jag. Att underhålla folk verkar jag ju klara av fortfarande. När jag blir gammal ska jag bli den sortens gubbe som de anställda faktiskt uppskattar nbär han kommer in i den lokala mataffären! Jag vill nog vara rolig som gammal, resten kan ju få skita sig om det vill. 
 
Så om allt annat går åt skogen kan det få stå på gravstenen "han var ju rolig i alla fall".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0