Ett inlägg på sitt eget lilla vis.

Idag verkar jag ha en dag där jag funderar mycket över min egen existens av olika anledningar. För att vara lite så där jobbigt seriös liksom. Men skratt verkar jag ju kunna bidra en hel del med till världen i jallefall. Den dag jag försvinner kanske min gravsten kan ha texten "han var ju ganska rolig i alla fall!" Det skulle kanske liv upp stämningen lite. Eventuellt "här vilar han som är lite speciell". Fint det med på sitt egna lilla vis.
 
Förkyld är jag också vilket resulterar att jag tvingar mig själv att ta det lugnt på min lediga lilla dag. Det resulterar alltid i att jag ser ut som jultomten framåt kvällen eftersom jag inte har orkat bry mig om rakningen. Plus att jag hade en väldigt mörk röst i början av förkylningen. Ja jävlar, man kan ju nästan tro att jag är tuff och manlig.
 
Jag sade nästan. Sluta att hänga upp er på ord nu, det blir tråkig stämning! Jag vet att jag inte är så tuff. Eller kanske lite. Som ett tufftuff-tåg! 
 
Det lär väl manligt? På Jalles egna lilla vis.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0