Framtida idol?

Jag lyssnar mycket på radio på jobbet vilket även innebär en hel del radioreklam. Som jag för övrigt brukar lära mig utantill, jag har blivit kallad reklam-skadad några gånger. I alla fall, jag har funderat lite över de små låtarna som görs i reklamer. Med betoning på små. Jag undrar ibland om just den där snutten var den bästa de kunde komma på i det läget. Det verkar inte som att det satsas på kvalité direkt. Inget idol-material. JAg funderar på om jag ska söka till idol med det. 
 
-Hej vad heter du?
 
-Jarl, men säg gärna Jalle! Eller vill du ha alla mina namn? Det är ganska många. 
 
-Det går nog bra, vad tänkte du sjunga?
 
-Pågen-reklamen!
 
-Eh okej. Varsågod!
 
-Varsågod att smaka pågens gooda Hönökaaaka! 
 
Nej det blir nog ingen guldbiljett där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0