(J)Allvar, pole och en skruvad hjärna

Ibland känns det lite lätt poänglöst med bloggen eftersom den verkar ha lika många besökare som min lägenhet. Dvs av en konstig människa och en vettskrämd katt. Men att skriva är ju fantastiskt roligt! Jag ska nog jobba med att skriva när jag blir stor. Så det är jäkligt bråttom nu! 

Ska vi vara lite personliga? Okej det kan vi vara! Jag har varit hos psykologen idag och konstaterat att mina intressen gör väldigt mycket för mitt mående och att det verkar fungera bra att få in mycket av det. Med det tankesättet verkar jag få mycket gjort istället för att låta tankarna vandra iväg till ett landskap med en massa elaka får som slänger sallad på mig samtidigt som de sjunger "helan går". 

Nej jag skojar bara. Men ungefär så där frisk är min hjärna. 


Jag slänger upp en bild med det som gör mest för mitt mående just nu. En bild säger ju mer än tusen ord eftersom uttryck som att äntligen få leka med stången bara låter fel.  Jag funderar starkt på att köpa en egen och riskera att bli en sjuk jävel som bara vill vara hemma och filma alla mina trick. Rolig kille! 

Men en jäkligt häftig sådan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback