Knäck

Eftersom jag är så egoistisk av mig måste jag ju visa den fina knäcken jag har gjort! Jag tror det är första gången i mitt liv som jag har gjort det. I alla fall första gången sedan jag började bo ensam. Eller ensam och ensam men ja..ni fattar!

 

 

Självklart spillde jag lite när jag skulle hälla upp den men det är bara charmigt! Visst?

 

Det var länge sedan jag körde ett julklappsrim också. Jag ska fuska igen och ta en klassiker från när jag var liten som mamma pratade om flera gånger och den tål att upprepas.

 

Äsch...

Det blir nog ingen vers!


Jag var ett geni redan som liten.


Kommentarer
Postat av: Stefan Moberg

Ja, det var du. :-)

2010-12-20 @ 11:54:02
Postat av: Anonym

Ser läckert ut med härlig knäck,

men vafalls, har kastrullen sprungit läck?

Men vad gör det att smeten ej är i,

när den är skapad av ett sant geni...



MVH// I love rimmad skinka

hahaha... =)

2010-12-20 @ 21:17:36
Postat av: Jalle

Haha! Mycket bra vers! Jag skulle nästan säga att den kommer på andra plats efter mitt ohotade julrim som jag skrev i inlägget!

2010-12-20 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0