Hyllning

Idag ska jag göra något väldigt korkat eller väldigt fint. Döm själva. Jag ska hylla en annan blogg! Det började med att Linda(ja, jag nämner dig än en gång i min blogg, var lycklig) sa till mig på jobbet att jag hade fått en bloggkonkurrent! Så jag var tvungen att kolla upp honom.

 

http://waynenilsson.blogspot.com/

 

Jag erkänner. Han är riktigt rolig! Jag beordrar er alla att läsa den! Glöm inte att kolla in "veckans djur" då och då:) Jag sörjer över att jag inte kom på den idén själv. Jag tror jag ska börja med något liknande. Som "Månadens idiot". Det vore något. Folk skulle säkert slåss om den bemärkelsen!

Jag tror att den första att bli utnämd till månadens idiot är:

 

Paus för trumvirvel för att ge extra spänning

 

JAG! Ingen annan skulle ju ens tänka tanken att utse månadens idiot. Jag är så dum.

Skärpning!

 


Kommentarer
Postat av: StefanM

Jo, han var rolig. Gillade det han skrev om sill, lime och flaskvatten. Rena ståupp-monologen. Linda på ditt jobb måste ha bra smak som läser både dig och honom. :-)

2010-11-10 @ 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0