Kiwi!

Idag provade jag en vinnande kombination. Kaffe och kiwi! Perfekt på kvällskvisten! Man vill ju inte ta något onyttigt till kaffet jämnt och ständigt så jag satte i mig alla kiwisarna istället! Rolig som jag är så älskar jag att göra ett ord av två när man kombinerar något. Men jag kom fram till att det inte var helt lätt.

 

Kaffi?

Kiffe?

 

Det blir ju nästan samma orde i alla fall! Fast ändå inte! Fascinerande.

 

Nu förstår ni vilka djupa tankar jag sitter med en kväll efter jobbet!


Kommentarer
Postat av: Matilda

riktigt intressanta funderingar där! rock on!

2010-12-05 @ 23:47:01
Postat av: Jalle

Tack! Jag tar det självklart som ironi eftersom ajg har svårt att tänka mig att någon skulle tycka det var intressant...;)

2010-12-06 @ 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0