Slogan?

Jag funderar lite på att ha en undertext på bloggen. Någonting som står efter Jalli. Frågan är bara vad. Jag kom på tanken idag och började dra en massa reklamslogans i huvudet. Det blev rätt skoj.

 

"Jalli-lite bättre helt enkelt!"

Fast det lät lite egoistiskt kanske?

Men det var ändå kul, jag gjorde om en massa klassiska reklamslogans! Det är ju humor!

 

"Jalli-frihet i en liten ask!"

 

Ähum. Ja. Men i alla fall! Jag insåg rätt snabbt attt vissa kombinationer blev väldigt fel! Vissa blev äckliga andra rent barnföbjudna. Nej jag tänker inte dra exempel här med respekt för alla mina minderåriga läsare. Som självklart är jättemånga.

 

Andra varianter blev fel på helt andra sätt. Som den här.

"Jalli-the best a man can get"

 

eh? Nej!

 

Så..Någon som har lite bättre förslag? Det behövs ju uppenbarligen...

 

"Jalli-perfekt resultat varje gång?"

 

Jag börjar ju bli bra på det här!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0